یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

«سانتا مونیکا» بعد از God Of War Ragnarok چندین پروژه متنوع در دست ساخت دارد

  • کد خبر: ۱۳۵۱۸۱
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
«سانتا مونیکا» بعد از God Of War Ragnarok چندین پروژه متنوع در دست ساخت دارد
کوری بارلوگ، تهیه‌کننده بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God Of War Ragnarok) به تازگی گفته که تیمش در حال حاضر روی چیزهای متوع زیادی کار می‌کند.»

شهرآرانیوز - استودیو «سانتا مونیکا» به تازگی God of War Ragnarok را منتشر کرد؛ بازی‌ای که بیشتر منتقدان آن را ستایش کردند. اما پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود؟ هنوز خیلی زود است که درباره این موضوع با اطمینان صحبت کنیم، اما کوری بارلوگ، تهیه کننده این بازی، به لس آنجلس تایمز گفته که تیمشان در حال حاضر روی چیز‌های متنوع زیادی کار می‌کند. او جزئیات خاصی درباره این پروژه‌ها نگفته است.

بارلوگ سال ۲۰۱۸ بازی God of War را کارگردانی کرد، اما در Ragnarok نقش تهیه‌کننده را بر عهده گرفته و اریک ویلیامز کارگردان اثر است.

سال گذشته، بارلوگ اشاره‌ای به پروژه جدیدش کرد و گفت که استودیوی «سانتا مونیکا» یک سری چیز‌ها در دست ساخت دارد. گفته می‌شود که این استودیو در حال توسعه یک بازی جدید علمی-تخیلی جهان‌باز است که قبلا لغو شده بوده است.

با توجه به موفقیت دوبازی God of War و Ragnarok، منطقی است که سری God of War در سال‌های آینده ادامه پیدا کند. ویلیامز گفته که از ادامه ساخت بازی‌های God of War تا زمان بازنشستگی‌اش خوشحال خواهد شد.

او جایی گفته: «با یکی از شرکت‌های بازی‌سازی صحبت می‌کردم، آن‌ها سعی داشتند من را به ترک سانتا مونیکا ترغیب کنند. می‌گفتند آیا می‌خواهی تا آخر عمرت به عنوان «پسر خدای جنگ» شناخته شوی؟ به آن‌ها گفتم این نهایت تلاشتان برای منصرف‌کردن من بود؟ جوابتان این است: بله، تا آخر عمرم این کار را می‌کنم.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->